Ingen häst hemma.....


Nu har Willo åkt till Sandra och han var väldigt nöjd med sin nya hage. Massor av gräs att mumsa på och en snäll kompis i "Peaken". Sandra hade varit ute i skogen med honom i lördags och då hade hon upptäckt grenar som hon inte visste fanns, han är något högre än hennes andra häst :-) men allt verkade vara lugnt.
HIttar inte kablarna till kameran så några bilder blir det inte ännu.....suck, där jag trode de låg va de inte, så nu får jag vänta tills Kent kommer hem för de står en massa tunga lådor på de andra jag ska titta i...
Vi hade med oss ett matsalsbord med tillhörande stolar och skåp hem igår från lillebror och svägerskan, ett arv från vår mormor som jag nu får ha ett tag....... så nu är vardagsrummet snart klart, ska bara fixa lite med garidnerna och ta bort nårga lådor från golvet, hade vart skönt med ett rum helt klart. Vi hade också med oss en spjälsäng till Bebben och min resårmadrass som vi sak ha som extra säng om det nu kommer någon och hälsar på oss........
Var på Locktorp och det var regningt men trevligt, träffade galma klasskamrater som jag inte sett på hur länge som helst ju och andra gamla vänner som man inte träffar så ofta. Kent verkade iaf tycka at de va kul, han va tom. uppe på dansgolvet, han inte kan dansa:-)
 
Som vanligt var det trevligt hos Micke och Malin och tack igen för att vi fick låna er säng och för att ni trängdes i Lukas.......
Nu er det snart er tur att komma hit....

Kram på er alla......

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Ja det får la bli nångång när det är gött väder å ölen e kalla.... !!! Fast de e dom väl alltid där i BrännöGård???. Malin å Mor har varit å handlat ett Vitrinskåp idag, medans jag å Egon spikade tak (blev väldigt snyggt faktiskt). Dom skulle handla nått sidebord för 1750:-?? men det blev ett vitrin för 3200:- istället!!!!!??????
Men det är faktiskt jätte snyggt...
Kommer kanske en bild på Malins blogg vem vet??
Ha det där nere Hej.
Lillebror.

2007-06-18 @ 22:07:03
Postat av: Mkulan den yngre

Japp vi kommer snart kanske. har in handlat ett nytt vitrin skåp idag.

2007-06-18 @ 23:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0