Inget mer arbete på ett lååååååångt tag nu......

Japp, kakan blev god ( tog även med en bit hem till Kent så han fick smaka) och alla blev nöjda även de som ville ha tårta :-)
Känns som sagt va bra att gå hem nu alldeles lagom tror jag. Har blivit tvingade att lova att jag ska komma och visa upp Bebben på jobbet för det har minsann alla andra gjort, ja ja jag ska åka dit. Fick faktiskt en present av Elsie (en jobbarkompis) hon är så snäll oxå har hon söta Jack Russels, kanske ska köpa en av henne när hon nu får parat någon gång.
I början av nästa vecka kommer mor/svärmor hit tillsammans med grabbarna grus eller ska det vara bus :-) ska bli jättekul att de kommer längtar efter dem alla 3......... hoppas bara vi får bättre väder än vad vi har haft de sista dagarna så de kan vara ute och leka med ungarna här och bada i vår sjö (nej det är inte vår privata).

Imorgon far vi till Gekås, skall inhandla det sista som behövs när Bebben kommer, ja jag vet att det alltid behövs mer men iaf de sista första grejerna då. Sa också¨kolla på en lampa till vardagsrummet och lite annat smått och gott som vanligt. Det har bliit ett dyrare Gekås konto sen man flyttade närmare, men jag har kommit på knepet, man får INTE handla något som inte står på notan man skrivit. Kan ju försöka hålla det iaf så hålls utgifterna nere något.

Vi måst köpa nya däck till bilen också iaf fram, upptäckte härom dagne att de var helt slitna på insidan, oj, oj..... någon som vet något om att handla däck via internet, är det en bra eller dålig idé???? Kent hade hittat några fö 370k /st sen finns det en i Hylte som sätter på dem för 100kr/st. Är det bra eller dåligt pros, jag har ingen aning och inte Kent heller.......hjälp...

Mona kommer det en blogg eller hur gör du, skulle vara så kul......     eller någon annan



Nix Angelica det blir inte idag heller.....

Ha de, kramizar på er....

Kommentarer
Postat av: Mona

Det är på funderingsstadiet än så länge, det blir iallafall inte nu på semestern, då man förhoppningsvis inte är hemma så mycket.
Kram

2007-06-28 @ 23:58:42
Postat av: Angelica=)

Men wtf :O NÄÄÄÄÄR???!? Jag väntar :|

2007-06-29 @ 01:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0