Kortare arbetsdagar....

Jag är nog den enda på vår arbtesplats som välkomnade beskedet förra veckan om att det skulle bli kortare arbetsdagar. Personal kostnaderna var för stora så vi fick inte jobba lika länge på kvällen längre, de andra har jobbat till 24,00 och jag till 22,00, men nu blir det 21,20 må-ons och 20,20 på tor, jag tycker det är skönt det är redan jobbigt att jobba som det är så nu kanske jag kklarar denna veckan ut iaf. Förlorar ioch för sig pengar men jag kan ju iaf orka jobba ju och kanske inte är lika trött hela dagarna heller, vi få se.
Måste till ridskolan imorgon och lämna tillbaka stigbyglarna som satt på Willos sadeln när jag tog hem den, tänkte inte på att de hade bytt då.
Ha de och sov gott......

Kommentarer
Postat av: Angelica=)

wow, nu saknas bara "göttans" ..

2007-06-27 @ 18:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0