Mera blommor :-)

Idag åkte vi in till Halmstad för att köpa lite fler expanderskruv så vi kan sätta upp lite hyllor så det blir lite fler lådor uppackade, köpte också ett jordankare till torkvindan och lite annat smått å gott. När vi ändå var i närheten så var jag ju tvungen att gå in på blomsterlandet, fick med mej lite fler blommor hem, fast väl hemma upptäckte jag att jag kan handla lite till för jag har utekrukor kvar ju :-) attans vilken otur..... Vi köpte också en blåbärsbuske till av en annan sort, spännande och se hur detta blir.
Just nu står Kent och tar hand om disken, men jag får nog ta över snart så han hinner se på sporten den stackaren, han har faltiskt erbjudit sej själv att diska.
Har rensat rabatten och placerat ut lite blommorkrukor i den så nu e den fin. Igår sydde jag upp gardiner så de passar här, men lugn mor jag har sparat de i vardagsrummet till dej :-) vi ska kompletera de med lite fler längder.
Vi har oxå kollat på pojkar 13 år när de spelade match idag i Torup, kusinerna till Bebben, Rasmus, Jonas oc Tobias spelar i samma lag och idag visade de lite kämpar anda och fick oavgjort, de va riktigt duktiga stundvis.
Imorgon ska jag prova att jobba, men jag får se hur detta går har varit jobbigt förra veckan och tycker att det tar emot mer och mer under helgen som varit.

Ha de bra alla glada.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0