Regn och Locktorp

Det gick bra idag att döma, tyvärr gjorde jag och domaresekreteraren en miss. Missade en som skulle varit 2:a och hon fick ingen placering alls, sååååå pinsamt. Men hon fick sitt pris och de andra som redan fått sina fick behålla dem.
Har också hunnit med att träffa Cissi och hennes söta fölis, han va så social och pratig och naturligtvis sååååå söt. Efter det besöket åkte vi också en sväng till Ewen och fikade en liten kortis. Nästan gång jag åker "hem" så ska jag göra upp ett schema för vart jag ska vara och under vilka tider, så jag hinner träffa lite gamla vänner.
Vi ska nu gå och göra oss iordning, ska bli skönt med en dusch. Känns inte så inspirerande att åka till Locktorp eftersom det regnar ute, men det blir nog uppehåll när vi kommer dit :-)

Ha det gott alla glad.....

Lycka till imorgon Agnelica som ska till Gäsene och hoppa med Tonic. Också till Emelie och Johanna som rider terrängen och hoppning i Trollhättan imorgon. Emelie leder idag efter dressyren så det ser ju bra ut... Håller alla tummar jag har för er alla.....

Ha de igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0