Sista veckan.....

Idag sa jag till på jobbet att det blir sista veckan jag jobbar. Maryanne ( min arbetsledare) sa då att hon hade funderat på hur länge jag skulle orka. Jag har igentligen tänkt hela tiden att jag skulle försöka jobba juni ut om det gick och det gjorde det ju. Men det har varit jobbigt förra veckan och de dagarna som varit hitills denna vecka. Ska nu från och med nästa vecka ta det lite lungare och kanske slipper jag sova bort den tiden av dagarna som jag inte jobbar, som jag gör nu :-)  Maryanne tyckte att det va smart av mej att sluta, för hon tyckte att jag ska vara rädd om mej och inte jobba för mycket, skönt att höra från en klok kvinna.

Dags att lägga sej och läsa boken...
Sov gott alla..... Kram

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Klokt gjort! Ta hand om dig. "Bara" drygt en månad kvar. Kram!

2007-06-26 @ 23:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0