Slut på arbetsveckan

Så var sist dagen för denna veckan gjord på arbetet. Ska ioch för sig jobba på lördag, men då ska jag döma tävling i Nygård istället för att mangla lakan.....  Idag har det varit jobiigt att arbeta, de har könnts i magen och jag vet inte hur mycket det ska kännas, har liksom mått illa med. Kanske blev det för stressigt och tungt, jag vet inte.
Willo har idag fått nya skor och åker imorgon till min förra klasskamrat Sandra i Rommelanda. Vi ska också  få vår gamla lägenhet besiktigad imorgon och förhoppningsvis kommer de och lagar vårt läckande rör under diskbänken så vi slipper disak mer i tvättstugen, är så trött på detta.
Jag skulle ju sätta in kort på Emmy när hon tog studenten, men de får vänta jag har inte hittat lådan med kablarna till kameran ännu :-)
Imorgon åker vi också till lillebror med familj, vet inte hur länge vi stannar men troligtsvis till på söndag, så Kent får uppleva ett regnigt Locktorp. Det vill väl ingen missa eller :-) som sagt vi får se. Eventuellt blir det lite fälttävlan i Trolllhätten med, om vi orkar eller jag.

Nu e de hög tid att nana...

Vi höres......

Kommentarer
Postat av: Jörgen

T
H
E
G
U
I
D
E
-- Din Guide till Världen!!

2007-06-15 @ 00:00:06
URL: http://www.TheGuide.nu
Postat av: Angelica

jag skulle oxå dratt till locktorp om inte jag skulle tävla på söndag!! -_- =)

2007-06-15 @ 11:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0