Undrar om de e nått mer.......

Har varit på Gekås idag igen, med en liten lista om vad som skulle behövas. Har handlat saker till Bebben men vet inte om det behövs mer eller jo de vet jag att de behövs men vad....... jo de va ju den där salvan Malin pratade om, men den har jag ju redan glömt vad den hette........    Hittade en napp som va designad av ett av mina favvo band, BON JOVI, den heter Rock Star Baby och fins med lite olkia motiv jag tog den med rosen istället för den med döskallen även om den lockade med:-)
Kent fick nya byxor också kom jag på en jättebra present till Marina men den va slutsåld just idag, suck......
Vi köpte oxå lampor till lilla rummet och vardagsrummet, fick upp den i lilla rummet men inte den andra. Skit oxå fortfarande inget ljus där inne då.....
Nu ska jag glo på dumbruken lite, har inte gjort det mer än 2 korta stunder sen vi flyttade in för 2 veckor sedan och saknar det inte speciellt mycket heller, gud så skäönt att inte behöva sitta där jämt. Somnar säkert ändå efter en kort stund....

Kramiz på er alla......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0