Vet inte när nästa blogg blir.......

Nu blir det sista bloggen på ett tag, de sa på Telia att de kunde ta upp til 10 arbetsdagars att flytta internet abonemanget, varför tar det bara en dag att flytta ett vanligt ......... man undrar ibland.
Har idag firat Emmy's student, kort kommer upptäckte att jag har packat ner kablarna ju :-) så duktig jag e. Hon fick en massa fina saker och vi fick en massa goa saker..... smörgåstårta och jordgubbstårta oj så vi ätit.
Har oxå flyttat en del saker idag och packat, nu ska vi göra ett sista röj. Jag ska damma av allt hyllor m.m som ska bäras över så de e rent innan det kommer in i den nya lägenheten. Kent ska plocka ner lite saker som är kvar i bokhyllan + spriten...... den va tydligen viktig.
Datorn ska kopplas ur......oj oj hur ska jag klara mej utan den.....

Vi höres nästa gång, då e jag nog kanske färdig flyttad :-)

Kommentarer
Postat av: =)

Bokhyllan verkar vara mkt intressant =)

2007-06-12 @ 19:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0