Aj, aj, aj....

Aj, oj, aj, oj.....att man kan få så här ont i kroppen av att jobba några timmar. Det gör ont nästan överallt och bara lite ont i knät, som jag trodde skulle göra jätte ont. De e väl så när man inte har gjort något på nästan 2 veckor.Undrar om jag kommer upp ur sängen imorgon, som tur e jobbar Kent eftermiddag så han e kvar hemma när det är dags att gå upp får väl ta hjälp av honom. Önskar att jag hade ett badkar jag kunde krypa ner i och mjuka upp den stela kroppen, men nä, så är inte fallet. Det va faktiskt ändå skönt att känna att man kunde göra lite nytta på jobbet, men jag får se hur länge det går. Känner nu av foglossningar igen, men inte så mycket som innan. Nog gnäll från mej....
Har idag pratat med försäkringskassan om föräldrapeng och jag ska skicka in ett arbetsgivarintyg från posten, men då ska man ha tag i ett telefon nummer till lönekontoret oxå de e inte de lättaste, har inte lyckats idag iaf.
Mor och Egon lämnade tillbaka husbilen idag och köpte en som var större (hon fick som hon ville), de på husvagnsfirman visste inte var det kunde va för fel, de skulle väl kolla senare. Trodde att de inte hade haft på någon el, men de hade de ju, jag satte ju i sladden så jag vet. :-)
Har också smörjat in Willos nya sadel med olja och så lovade stalltjejen att göra det resten av veckan så slipper jag åka dit för bara det. Så snäll hon e, tack.....
På torsdag åker vi till Lukas för att fira hans 6 års dag, i och för sej en dag för sent men så blir det när man bor långt borta, men vi stannar över till dagen efter så det blir ett lite längre besök. Kanske blir det ett besök hos pappa med om han nu inte jobbar, han visste inte när jag pratade med honom idag. Vi längtar iaf efter er där uppe......

Go natt på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0