Film på Willo å Jennie

Så slö jag har blivit, förlåt ska försöka bättra mej med mitt bloggande...
Igår var jag på sista omgången med mitt div.1 lag i hoppning ponnys, de kämpade på bra men räkte inte så långt denna gången heller, 2 uteslutna å 2 med 4 fel var. Men de var flera lag som ej kom till start den sista och svåraste omgången så vi har gjort det bra med våra "gröna" tjejer, jag e iaf jättenöjd. Jennie hade gjort iordning en liten film på Willo å henne från en liten träning på tävlingshinder som vi hade, det ser jättelågt ut men dom e faktiskt mellan 0,90-1,10 m höga, han e ju så stor min lill häst :-) Kul att hon hade lagt till musik som var ett av mina gamla favvo band utan att hon visste det. Tack Jennie..... kolla in länken nedan för att se filmen
http://picasaweb.google.se/aggekentas

Idag har Kent å jag snyggat till oss i håret å de va välbehövligt, usch så långhåriga vi va nu. Nu kan vi med å åka upp till Lukas när han fyller år. Jag har oxå inventerat ibland priserna på ridklubben, får nog ta å beställa mer till nästa tävling.

Ha en bra dag alla....
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Mkulan den yngre

vad är en trackback?

2007-05-07 @ 20:19:47
Postat av: Mona

Hej! Kul det va´att se, han såg verkligen ut att tycka om det. Häftigt med musiken till oxå. Mer sånt vill jag se. Hej Då och kramisar.

2007-05-07 @ 23:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0