Förlossningen......

Skrev inget igår, glömde de totalt ju, fast de e ju inte bara min blogg men Kent har inte förstått detta ännu. Fast han är bra på att påpeka mina stavfel iaf.
Igår var det 1 år sedan jag blev Brännögårdsbo (vilket långt ord de blev) så fort tiden går. Men inte firade vi det med något speciellt det var tydligen bara lilla dumma jag som kom ihåg det.
Har inte jobbat till 24.00 någon dag denna veckan för knät är inte riktigt som det ska och de på jobbet tycker att det är bättre att jag kommer lite varje dag än att inte komma alls på 1 vecka.
Igår var vi på föräldragrupp igen och fick se en film om förlossningen, hm, så enkelt tror jag inte att det är, vår barnmorska sa att den var alldeles för mesig innan och jag tror henne.  Idag var det besök på förlossningen så nu hittar vi dit också, gjorde ioch för sej det innan med för det var samm ställe som vi gjorde fostervatten provet på ju.
Har också hunnit inhandla en present till Moa som fyllde 8 år i måndags (har visst glömt att gratta henne), kan inte berätta vad det är för jag vet inte om de läser bloggen ju :-)
image20
Moa och Casper på studsmattan förra sommaren, Moa har tidigare under dagen varit sminkad till clown :-)


Hittade också en tunika till mej på XLNT Kapp Ahl, de va kul att kunna köpa något som passar, hade också fått rabatt kupong på KappAhl i brevlådan idag så då blev den ju billigare med. Hittade en till som va snygg men den fanns inte i min storlek så mor skulle kolla om den fanns i Göteborg imorgon, hoppas det.

Nä nu ska jag nog glo lite på tvn......

Ha de gott där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0