Grattis till Eva och Anders......

Har gett upp det här med melodifestival, suck så dåliga de va. Stänger snart av tvn och går och nanar istället. Får ju se de som går vidare snart ändå.

Inget tvättande idag heller, nu kan man snart inte gå in i tvättstugan ju.....  Suck, lite uppehåll å lite sol snart. Har idag handlat lite mat till Månsi, han ville inte vara utan imorgon sa han. Imorgon kommer mamma och Egon ner och visar upp nya husbilen för oss. Jag tror att jag ska ta lite hjälp av henne och gå igenom lite av min kära sambos kläder, man behöver inte spara allt ju....

Har idag beställt en sadel på Erik's hästshop i Falkenberg, kan lämna in min dressyr sadel där och betala lite av sadeln med den. Skönt då ska bara hoppsadeln säljas sen då. Har också kommit ihåg att lämna pengar till Willos vaccination, stackars Helen hon får gå och vänta på alla pengar det kan inte va kul att va den som får fakturn, fy på mej.

Pratade med Marina idag och hon skvallrade att Eva hade gått och förlovat sig med sin Anders. Grattis till er från os här i Brännögård. (om du nu läser detta).

Dags att väcka Kent på soffan, igen......... samma nästan varje kväll :-)

Ha de gott........


Kommentarer
Postat av: Angelica=)

Den där Kent alltså... agge.. du borde hälla iskallt vatten på honom=) fast du kan ju ge honom en varing innan att om han int vaknar så blir han blöt =)moha

2007-05-10 @ 23:24:10
Postat av: Kent

Nu ska du vara snäll lilla Angelica annars kanske du blir blöt när vi ses.

2007-05-11 @ 17:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0