Grattis...

Idag har vi varit i på Horse Farm i Falkenberg och provat sadlar eller vi provade inte så många eftersom jag inte kan lägga så mycket på sadel så finns det inte så mycket att välja på till min häst. Den som ligger bäst på honom är en Jacson Celine extra vid, fast extra vid på den är som en normal eller normal mot vid på andra sadlar, den är också tillräckligt rak och med mycket luft till manken. De hade nya sådana där nere för 6500 kr, vilket jag itne har innan jag har sålt mina sadlar så jag försöker samtidigt hitta beganade på nätet. Kent var med och hjälpte till, han är snart en full lärd häst skötare, eller iallafall en början till det. Puss på dej och tack igen...

Grattis till Jennie som idag blir 15 år, Willo hälsar.....

Imorgon ska jag försöka städa lite, mellan alla saker som ligger framme här i lägenheten, suck.....
Kanske regnar det inte så mycket så man kan tvätta lite också, man kan ju alltid hoppas iaf.

Ha de gott där ute........(e inte så modern ännu, Angelica...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0