Inte lika stel......

Var inte lika stel idag som jag trodde att jag skulle vara, skönt för det va inte roligt igår kväll. Har idag varit hos barnmorskan och mätt magen m.m. allt var bra denna gången oxå även om magen kanske var lite stor fast å andra sidan är det mycket att mäta som inte borde vara där, lite svårmätt med andra ord :-)
Idag skiner solen igen så skönt och tvätten är uthängd, känns som om vi har mängder med tvätt jämt ju, hur ska det bli när det blir en till i familjen, ännu mer tvätt misstänker jag. Men då kanske jag har en torkvinda som går att hänga upp mer än 1 maskin i taget på.

Grattis till SOFIA och SONJA på deras namnsdagar idag....
image15

Sofia med Måns en morgon på sportlovet........(sorry hade ingen annan bild på dej å nått måste jag ju sätta in:-) )



Ha en bra dag där ute alla glada........

Kommentarer
Postat av: Fia.

HAHAHAHA HAHA Omg. Agge:O

2007-05-15 @ 15:48:26
Postat av: fia..

TACKAR:D

2007-05-15 @ 15:48:40
Postat av: HAHAHAHA

EN TJOCKIS PÅ EN TJOCKIS(BILDEN) HAHAHAHAHAHAHA X')

2007-05-15 @ 21:54:41
Postat av: Fia.

Angelica
-_-
<33333

2007-05-18 @ 13:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0