Kent har burit, burit och åter burit

Imorgon sak vi ha tävlingar igen på klubben, det blir hoppning denna gången med. Willo ska göra sin första start på en riktig hopptävling så håll tummarna för Jennie och honom. Han såg fin ut när hon red honom idag, det verkar som om hon har hittat knapparna nu på honom. När jag efter det att vi jade byggt banan idag skulle knoppa honom åt henne, så upptäckte jag att någon hade varit duktig och låst sadelkammaren där mina nycklar var därför blev det inga knoppar för allt jag behövde liger ju där inne.
Allt annat äär iaf klart inför morogn dagen, har till och med bakat en kaka till cafeterian. Hoppas nu att de fina vädret håller i sej och att INTE åskan och regnet kommer.
Dags att väcka Kent som igger på soffan och sover.

Go natt på er....
 
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Dubbelnolla i 1 m. Grattis!

2007-05-26 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0