Liten rapport....

Mor och Egon anlände igår eftermiddag. Det blev taco´s till middag och sen en tur till Willo och Rufsi som fick lite kvällsmat. Vi lyckades också trycka ner en bit av kakan jag gjorde igår, även om vi fortfarande va ganska mätta. Mamma va så stolt över sin fina häst (ja den är faktiskt hennes ett tag till) så hon åkte med mig dit imorse också när de fick frukost och då med kameran i högsta hugg för att fota honom :-)
Idag har hon och jag hunnit sortera lite bland mina kläder, gardinger och dukar så nu är en del slängt inför flytten, va mycket skit man har........  i eftermiddag ska vi ta tag i Kents kläder, när han är lagom distraherad av ishockey VM :-)
Nu kom Kent från extra arbete, så då ska vi fara och hämta Willos nya sadel + en tur till Gekås.......

Vi höres igen.......
 
 

Kommentarer
Postat av: Mona

Hej hej hemskt mycket hej till cathy och egon. Kram från mig

2007-05-12 @ 12:56:13
Postat av: Mkulan den yngre

här kommer svägerskans ullareds inköps lista

Något snyggt till till din trevliga svägerska malin
Ja en väska
badräkt
handukar stora
grisöron
mikael vill nog ha något med
dina brossöner vill oxså ha och så vidre

2007-05-12 @ 14:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0