Man ska vara snäll........

Man ska vara snäll mot andra som råkar komma på bild på min blogg, man vet aldrig när man hamnar där själv nämligen :-)
Har lyckats jobba idag med, fast det blev inte lika många timmar för vi har varut på föräldragrupp idag med. Idag har jag inte alls lika ont i kroppen som igår, det var nog bara ovanan som satte in.......fast jag får en spännings känsla i magen sista timmen på jobbet varje gång jag jobbar, barnmorskan trodde att det kunde vara sammandragningar, vad vet jag, vet inte hur de känns ju....
Har oxå bråkat med min  A kassa idag, fy vad dom e dumma..... vecka 18 jobbade jag bara måndagen 5timmar och 40 minuter, sen var det helg dag på tisdagen och jag hade så onte i knät aatt jag sjukskrev mej ons, tors. Fredagar jobbar vi inte eftesom det är ett kvälls skift, då vad jag iaf tvungen att deklarera 50% eftersom det hade stått på mitt arbetsgivarintyg att jag var anställd så, men när det blir helgdagar mitt i veckan så jobbar jag ju inte 50% ju, nähä då skulle jag kräva min arbetsgivare på dessa pengar, SUCK, sen gnäller dom för att folk fuskar med A kassan, konstigt eller. Jag får för vecka 18 ersättning för 1,5 dag istället för 4 dagar. Jag var så arg så jag kunde lappat till nån, slog i och för sej lite på datorn men då fick jag bara skäll av Kent ju.

Nog om detta...

Ha en trevlig kväll och morgon dag, kram........

Kommentarer
Postat av: Sofia..

DEt var säkert Angelica:O
-_- <3

2007-05-18 @ 13:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0