Nu går det undan....

Idag ringde de från Bofast och sa att vi kunde hämta nycklarna om vi ville. Jag blev riktigt chockad och tänkte att nu har de bara målat över fukten igen............men nä hon ville bara vara lite snäll mot mig som va gravid (eller så var det de dåliga samvetet som gjorde sig gällande) hon tänkte att vi kanske ville börja flytta in saker i förådet och kanske ställa in lite grejer i något rum. Så snällt av dem, de hjälper tydligen att gnälla.
Har idag också shoppat loss på pengar som inte är mina :-) de e alltid kul. Har beställt rosetter, plaketter och nya skållor till ridklubben. Så lite är nog pengarna mina ändå, har ju varit med och tjänat ihop dem.
Imorgon blir det troligtsvis en tur till Halmstad, Kent ska på något fackligt möte där nere och ingen annan kunde åka. Jag behöver väl inte köra honom men å andra sidan får jag shoppa i affärer alldeles själv när han e på möte :-)
Vi får se imorgon bitti hur pigg jag e, han kanske får ta sin mc iaf...

Ha de bra där ute alla goa......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0