Nu har de farit.....

Idag åkte mor och Egon hem med sin nya husbil, kanske bli det en annan imorgon vem vet. Vad jag iaf vet är att firman som sålt dem bilen får bekänna färg imorgon eftersom det har strulat hela helgen med gasol/el/batteri mamma har inte varit lycklig på dem, Egon däremot har varit lugn som en filbunke som vanligt :-)
Såg idag att jag glömde gratulera kusin Mona igår, hon hade faktiskt namnsdag ju, så GRATTIS Charlotta........ undra om inte någon av dina döttrar heter det med, jag tror iaf att faster Sonia heter det. Grattis till alla Charlottor i släkten.
Har idag kört tillbaka Willo till ridskolan, nu var det slut på hans mini semester hemma hos Rufsi, de har njutit av sällskapet och friheten de trodde nog att sommaren redan var här. Lämnade också upp Willos nya sadel till ridskolan, hoppas nu de inte händer den nått i första taget.
Hade idag årets första klubbtävling i Hylte, det gick lysade bra tycker jag, ungdomssektionen har hand om alla klubbtävlingar nu och de ska försöka ordna flera i sommar, kul för de e jätte duktiga och ambitiösa.
Imorgon ska jag försöka bestämma mej om jag ska försöka jobba eller inte, blir ju stel och öm i knät så fort jag går lite grann ju, känns dö trits å inte kunna jobba, sen blir de ju så mycket mindre pengar också.
Suck...


Ha de bra, kram.....

Kommentarer
Postat av: Mona

Tack så mycket. Du har rätt i att nån av dem oxå heter så, nämnligen Sofia. Mor min heter Birgitta precis som syrran. Hej Då och Kram och god natt

2007-05-13 @ 23:19:47
Postat av: Agge

Visste att de va nån iaf :-)

2007-05-14 @ 09:42:42
Postat av: fia

TACK<3 :)
haha

2007-05-14 @ 21:15:54
Postat av: Mkulan den yngre

Hej hoopp nu kommer ni snart till oss.
Skall bli rolgit tycker vi.

2007-05-14 @ 21:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0