överaskning

Skulle idag varit å gjort examen för stildomare i Kungsbacka, en eftersom jag inte fick något besked från distriktet eller från provledaren om vilken tid jag skulle vara där eller om det över huvudtaget blev något idag så åkte jag inte, tycker det är lite långt att åka ca: 10 mil enkel väg oxå e de inget.  
Hovslagaren har varit här hos Willo idag, så nu e han grann på hovarn igen. Vi skulle ha åkt till Halmstad å kollat in Elit laget när dom tävlade men klockan ramlade iväg så det va ingen idé att fara.
Men helt plötsligt ringer dom........då e dom i Ullared å kikar lite, lillebror med familj. Bjöd genast in dom på de som fanns i frysen å dom kom hit så fort dom shoppat färdigt. Jätte trevligt med lite besök från dom, pojkarna har ju fått hotell övernattning med bad i Borås av farmor å Egon i present, så när det hade badats till deras läooar va blå så fick dom hitta på någo annat å vi blev jätteglada att dom åkte en sväng till Ullared  å sen till oss..........mera sånt :-)   
Imorgon bär det av till Ridklubben Styringe Stall för sista omgången i div. 1 allsvenskan hopplaget för ponny, vi har kämpat på bra de första omgångarna men ligger ändå inte så bra till. Fast tjejerna rider iår första året på denna nivån och det kommer att gå bättre för dem i framtiden. Imorgon är det dags för LA och vi ska kämpa stenhårt. Jag får åka å hämta Jennie, så hennes föräldrar får en helgdag hemma ihop, hon tävlar så mycket nu, men det gör jag gärna. Så håll tummarna för oss imorgon.

Förrsten, nej jag packar inte hela tiden, bara ibland när jag känner för det. Men jag har blivit lite lat på att skriva i bloggen. Ska försöka skärpa mej, jag lovar.

Kram på er där ute.....


Kommentarer
Postat av: Mkulan den yngre

tack för den goda middagen igår. Barna somnade i bilen och var jätte pigga när vi kom till hotellet.

2007-05-06 @ 18:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0