Packning......

Nu har vi börjat packa lite saker inför flytten, vi började redan i tisdags med alla vinterkläder och idag fortsatte det med böcker. Hur mycket böcker kan man ha egentligen????   Kent har ju samlat på idrottsböcker och dessa har vi tagit ur kartonger och sorterat, de flesta har aldrig varit uppackade eftersom han inte haft plats att ha dem framme, men nu är allt sorterat och skall bara ner i lådor. Det är en bra sak med Kents jobb, de tillverkar ju flyttlådor där så de e bara att fylla på allt eftersom de tar slut:-) ska nog fortsätta med glas imorgon......
Igår ringde jag å bokade tid för sadelprovning till Willo, vi åker till Falkenberg å får hjälp med detta.  Hemma från jobbet idag igen fast knät e mycket bättre om jag får jobba så ska jag nog jobba på måndag. Jag får ta det lugnt i helgen bara.
Idag har jag håll tumarna för lillebror, fast jag vet inte riktigt varför.men jag hoppas få reda på det snart. Hoppas det va för en god sak men det tror jag de e.
Kram på er där ute......

Kommentarer
Postat av: LOL

packar du hela tiden nu eller, det var flera dagar sedan du filosoferade.

2007-05-05 @ 16:42:16
Postat av: Fia.

Flytta vart?..

2007-05-08 @ 16:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0