Seg......

Nu är det en riktigt seg kväll. Har precis ätit en god liten råddjurs stek med potatis gratäng, mums, å e så seg å uttråkad. Skulle väl egentligen göra något vettigt men jag tror det blir en film å lite gott framför tvn istället. Får bara rappa på in til kiosken innan den stänger så jag får något gottit att tugga på.
Willo har tränat idag å det gick ok, men nu börjar Jennie hitta knapparna å tappa dom på samma gång, krångligt va...... men så e de ju. Hans sår i munnen gick upp idag å jag e riktigt irriterad, kanske får åka med honom till någon som kan kolla honom ordentligt så jag får veta varför det aldrig läker, i söndags var det ju inga problem då gick de ju bra ju.......skit. Jennie gjorde inget som skulle ha lett till att det gick upp, så de e väl så att han inget tål helt enkelt. Jag var en ännu sämre fotograf än min kära sambo så de blev inga kort alls idag. Ska sluta fota hästar i fart med digitalkamera å bara använda min gamla, där blev de iaf bra kort. När jag skulle åka från stallet upptäckte jag att det var 6 STOOOOORA fågelskitar på vår nytvättade bil, ilska blev de då.....men snälla Kent gjorde ren den med en gång jag kom hem, vill ju inte ha skit på bilen ju. Sen har jag fått JÄÄÄÄÄÄTTTTE ont i mitt knä idag igen, finns inget som blir bra idag.

Jo Bebben verkar må bra, sparkar å lever rövare i magen som vanligt och som vanligt kan Kent inte känna något.

Ha en bra 1 maj på er alla där ute, jag ska krypa ner under en filt äta godis å glo på film, va kan gå fel där??????

Kommentarer
Postat av: Mona

Hejsan svejsan! Jag ska hälsa och gratta från Lotta Andersson, pratade med henne idag. Numera kanske hon heter Granat, hon och Jonas gifte sig nämligen 1:a April. Jättekul.
Hej då

2007-05-02 @ 16:22:29
Postat av: Agge

Tack....Hälsa å grattis tebax om inte Malin redan gjprt det, hon har nämligen redan skvallrat om detta.

2007-05-02 @ 22:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0