Slut på arbetsveckan

Så var det slut på denna arbetsveckan då, den va inte så lång och tur e väl det när man har vilat så mycket som jag har gjort. Men de har gått bra så nu ska jag försöka mej på nästa vecka med, behöver ju pengarna precis som alla andra. Fick idag reda på av en arbetskompis att vi får något som heter helgtillägg när det infaller röda dagar i vårt schema, så jag kanske inte ska vara så himla arg på A kassan iaf då. Undrar vem jag fått det humöret ifrån, kan det vara hon som va helt vansinnig på sin husbil för några dagar sedan tro, för inte kan det vara min lille far ju.
Imorgon ska vi åka upp till Prässebo, ÄNTLIGEN, det va ju så länge sedan nu. E de så att vi inte varit där sen i julas, ja de tror jag minsann, jag längtar allt lite.......   eller gsk mycket faktiskt. Ska försöka hinna med att iaf säga hej till mina kusiner Elisabeth å Mona med familjer om de nu e hemma vill säga. Kanske hinner jag med några till, men de tror jag knappast, de e ju alltid så mycket man ska göra när man väl e där uppe ju. Undra när de kommer nån ner hit å hälsar på snart tro :-)   Ska iaf hinna med far om han nu inte jobbar vill säga.

Nä, nu ska jag gå å kolla in Grey's Anatomi som min älskling har spelat in till mej, jag glömde ju totalt av detta ju, TACK  gulleplutten.....

Ha de bra där ute, kramiz på er.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0