Sovit....

Har inatt fått sova hela natten utan att vakna, gud så skönt. Vet ju att de kanske blir lite sova sen så varför ska jag inte få göra det nu då.....
Har varit på klubben och hejat på när alla andra bar bort hinderna från tävlingen igår, men jag hade innan jag åkte bakat en rulltårta å Kent hade kokat kaffe till oss så jag blev nog lite poppis iaf :-)
Efter ett morsdags besök hos svärmor så åt vi lite god bakpotatis å en liten köttabit. Nu står han köket igen och gör iordning lite glass till oss, mums.

Tyvärr har jag inte åkt till min mor idag, men det får bli en annan gång. Bad ju lillebror att han skulle köpa en finfin ute blomma till henne, men tyvärrr verkar han ha glömt detta :-(       Men jag har iaf skickat henne en bild på hennes vackra häst och ett vykort på mailen på morsdag..

image22
Kram på dej mamsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0