Stress....

Tänk att man alltid får för mycket att göra på en gång. Just nu snurrar det i huvudet av flytt, tävling och vart ska Willo ta vägen i sommar????
Vaknade kl 02.30 inatt och kunde inte somna om, inte ens framför tvn i soffan. Käkade lite frukost med Kent när han kom upp och gick sedan och la mig igen, kollade på klockan sista gången vid 06.00 somnade nog strax efter det. Sen vaknade jag igen kl 9 för grannen var och slutstädade sin lägenhet högljutt..... Seg som en jag vet inte vad.
Har kört svärmor till tandläkaren i Hylte och sedan varit på ridklubben och räknat över vårt hinder material, så nu är en del av belkymren borta. Har oxå kollat över om våra rosetter och priser räcker och de ska de göra...... hoppas jag, Jaqueline får inte ta emot mer anmälningar nu :-)
Vi bestämde igår att köra häst tävlingen samma dag som ponny eftersom de va så få starter på häst dagen. Så de blir en längre dagistället men det verkar som om alla funktionärer tycker de e ok. De flesta av oss får ju helt plötsligt en dag ledigt nu ju, om man inte räknar att hindren sak in vill säga.
Packade oxå en del till igår och gick igenom Kents kläder i klädkamaren en hel del gick till välgörande ändamål :-)  har oxå börjat packa och slänga i förådet, känns som om jag rör lite här och där nu, blir ingen riktig ordning. Men nu får vi snart inte plats med fler lådor här inne så då får vi göra resten när de går att bära över dem till nya lägenheten, när det nu blir.
Pratade med Sandra, en klasskamrat i Kungälv, lutar åt att Willo blir hos henne minst ett halvår iaf, får väl se när jag orkar igång igen

Nä, nu ska jag vila lite, ska jobba till 24.00 ikväll.....

Nattis på er

Kommentarer
Postat av: Angelica =)

När ska du skriva "Ha d göttans"??
"/

2007-05-21 @ 14:08:00
Postat av: Elisabeth

Glömde gratta dig i söndags!
Så lite i efterskott GRATTISKRAMAR! till dig.
Ha d göttans!

2007-05-22 @ 17:06:38
Postat av: Jacqueline

Ska inte ta fler anmälningar nu:)
Kramis.

2007-05-22 @ 21:16:26
Postat av: Mkulan den yngre

skulle vilja anmäla mig

2007-05-22 @ 22:25:02
Postat av: Agge

Tyvärr Malin så har jagredan lånat ut min häst, sorry.....

2007-05-23 @ 13:55:19
Postat av: Mkulan den yngre

okej får gå denna gång. att du inte sover bra kan beror på att du är gravid oxså kan jag tänka mig. men det blir kanske bättre eller sämre. Japp det var dagen goda ord från svägerskan. Skall till ullared på fredag morgon om du vill träffa mig. kramisar

2007-05-23 @ 21:55:34
Postat av: Agge

Tack så mycket :-)

2007-05-23 @ 22:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0