Tråkigt hemma....

Nu börjar det bli tråkigt att gå hemma, (hur ska detta egentligen sluta) måste ju ta det lungt så knät blir bättre så att jag kanske får en möjlighet att börja jobba igen.....
När Kent kom hem idag så satte jag igång med att baka bullar, fast han får veva i degen eftersom jag tycker det är för tungt och som belöning fick äta massa nybakade bullar. Det blev t.o.m. bullar till kvällsmat :-)
Har inte gjort så mycket mer idag mest vilat benet som sagt va. Pratat lite med kusin barnet Angelica på msn, undra om hon fick igång nått webbalbum. Hon som tyckte att det va så roligt att jag som "gammal tant gör så gott jag kan" när jag gjorde det, nu satt hon där själv och undrade hur hon skulle göra. Jag undrar om hon blev klar nån gång, orkade inte vänta ut henne.

Våra grann tant Mary operades igår för livmoders cancer, fick idag höra att hon hade vaknat upp väl iaf. Ska nog ta och skicka ett litet kort till henne, Måns undrar var hon tagit vägen.
Måns ja, han har varit ett monster idag. Det har ju regnat ute och då kan man inte kissa ute utan väntar tills nån öppnar dörren sen smiter man in till lådan. Som tur e har vi kommit på honom varje gång så han har åkte ut igen, till sist slängde vi ut honom på baksidan så han inte kunde lägga sej på filten å sova direkt när han kom ut, han var ju tvungen att gå runt ju. När han sen kom in va han alldeles jordig och våt, han la sej då mitt på köksgolvet precis som om han ville säga att "se nu här hur det blir när jag måste kissa ute", skitsur va han verkligen och han blev inte gladare när husse kom med handduken och torkade av honom. Lille pissen....

Ha de gott alla där ute.......


Kommentarer
Postat av: Angelica=)

Jag orkade inte lägga ner tid på att försöka fatta cp google grejen:P jag föredrar lite mer moderna sidor, inte sånna som kommer från medeltiden!! :D :D :D MOHAHA ... o vadå "ha d gott"? skriv "HA D GÖTTANS" istället=) mycket cOOlare x')

2007-05-08 @ 22:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0