Ellen har shoppat......på sin namnsdag

Idag har Kent varit hemma också fast han är mycket bättre än igår, febern är borta men orken är inte helt tillbaka ännu. Vi körde i förmiddags bort sommardäcken till vårt garage gud så skönt med lite mer plats, körde också bort jul lådorna eftersom det är advent på söndag så blir det i huset som vi sätter upp stakarna.
Körde in en sväng till Halmstad för att shoppa lite, farmor följde också med in. Ellen shoppade loss totalt i första afären vi var i en bygel och dyna till sin tripptrapp stol och där rök 650 kr lika bra att lära sej att pengar tar slut med en gång. Mamma fick bara tälja lite för att få dit alla dekar eftersom stolrn antagligen är ändrad lite fast de sa i affären att den inte skulle va det, men men nu är alla delar på plats och stolen fungerar utmärkt. Var på väg att köpa en kärra också eftersom de hade halva priset på 2007 års modeller men jag blev så överumplad över detta så jag kunde inte bestämma mej, de kändes inte rätt de vagnarna måste kolla mer har ju inte kollat något ännu sen var det ju inte det Ellen skulle handla denna gång.

image210
Ellen prov sitter sin nya säng innan det blev hopp i säng, hon var lite förvånad.

Sen kom vi till Kapp Ahl och då blev hon köp galen igen, så då fick hon en kjol av mamma och pappa i namsdags present, Det är ju ASTRID dagen idag. Så grattis till Angelica också som heter Astrid med, naturligtsvis tänker jag lite extra på farmor som hette Astrid med. Vi handlade också en present till syssling Tindra.
Mamma fick en ny mobil telefon en Samsung blev det denna gång får väl se hur den funkar, förlängde mitt abonemang och fick då en ny mobil gratis.

Ellen är också mycket friskare idag, sitt vanliga jag skulle jag vilja säga. Hon sov till 07,15 i morse, gött (som Angelica säger) har tjatat och hållt låda hela dagen lång. Roligast var hon när hon låg på sängen och "läste" i sin nya bok, men samtidigt var hon tvungen att hålla i sin fot, tur att hon är tjej och kan göra fler saker samtidigt :-) roligast var att denna gång lyckades jag få med det på vidoekameran vilket aldrig lyckas annars eftersom hon alltid slutar när den kommer fram
Ellen har idag också rullat från mage till rygg, 2 gånger.

image211
Ellen i prat action tidigare idag.

Ellen tackar och bockar för alla grattis hon fått idag.

Kram på er alla och god natt.....
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

En sådan goding

2007-11-28 @ 13:29:31
Postat av: Angelica

MUhaha, jag syns mest i texten ^^) tackar..

2007-11-28 @ 15:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0