Förkyld....

Nu har jag åkt på en förkylning, den kom flygande på mej natten mellan fredag och lördag så nu är jag bara trött.
I går var jag och Ellen på ridskolan och jag hade lektion för Elin, Ellen hon bara snarkade(som vanligt). Sen var jag med och stöttade Jaquline som rakade dotterns ponny, det gick jättebra några hack här och där men alla är vi nybörjade någon gång och man lär sig inte om man inte får prova. När jag skulle gå till bilen för att åka hem så vrickade jag till min fot (ovanligt va) ramlade naturligtsvis som vanligt och hann inte släppa taget om barnvagnen som också åkte i backen. Ellen åkte troligtsvis rutschkana merför barnvagnen och landade på rumpan fast dubbelvikt med näsa i backen eller på sin filt som kom imellan somtur va, hon va llika glad för det när Jaquline tog upp henne. Jag var detso mer skakig.
Idag har vi varit med farmor och hennes hund hos veterinären, Lizzie har antaglinen fått rävskabb hon har kliat sig ett tag nu så farmor ville in och kolla det.

Nu ska jag krypa ner i soffan igen eller kanske sängen är lite frusen.

Kram på er.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0