Försäkrad....

Så då var Ellen fösäkrad. Idag hade vi besök av en tjej från ett av alla dessa bolag, vi hade väl redan bestämt oss innan men det kändes bättre att träffa henne och prata och få förklarat för sej. Nu ska vi bara hitta en bra försäkring till huset m.m några förslag till det någon......
Ellen var ju då idag med i ttela och om ni undrar så är klänningen röd & vit därför har hon en röd rosett :-) pappa fick tag på en tidning han med. Får väl se om hon är med i hallandsposten imorgon, så konstigt att de komer med på hemsidan så långt innan de kommer i tidningen.

Idag har Kent varit hemma från jobbet, han har faktiskt riktigt hög feber och mår inte bra. I Morse bar han ut vinterdäcken i bilen åt mej och kom sedan in alldeles svettig så det var inte svårt att bestämma sej för att vara hemma. En lugn dag har han haft i sängen och på soffan. Jag har varit inne i Torup först på förmiddagen och lämnade våra gamla dubbdäck sen på eftermiddagen för att sätta på de nya friktions däcken och betala dem. Ingen som vill köpa 4 bättre begagnade dubbdäck de behöver dubbas om men har bra mönster. Imorgon ska jag köra bort sommardäcken till vårt garage, de ni......
Ellen och jag har ikväll varit på konsert med komunala musik skolan, kollat in 3 av kusinerna som spelat tvärflöjt, blockflöjt och gitarr och sjungit. Det var trevligt och Ellen gnällde bara lite lätt sen somnade hon in till "Pata pata". För att sedan vakna när Tobbe spelade en Shakria låt.

Nu sover Ellen i sin säng och Kent på soffan, dags för sängen tror jag och jag vill verkligen inte vakna inatt igen för att sen ligga vaken i 2-3 timmar.......suck....

Ha de gott, kram

Kommentarer
Postat av: Mormor & Morfar Egon

Vi gratulerar Ellen på
Astrid- dagen Pöss Pöss

2007-11-27 @ 09:37:42
Postat av: Angeliqa

Grattis Ellen, på namnsdagen! c",)
astrid..

2007-11-27 @ 16:06:03
Postat av: Elisabeth

Grattis till våra 2 Astrid tjejer Angelica o Ellen!
Kram

2007-11-27 @ 17:32:47
Postat av: junis

Hej på er!!

Tack så jättemycket för senast det var riktigt roligt att träffa er,och du Agneta jag tycker att du är en riktig toppentjej,tapetserar lagar mat sköter ungar hästar målar planerar,du backar minsann inte när det gäller heder åt dig.Såna tjejer är det ont om idag det lovar jag.Jag har idag inhandlat en styck namnskylt ska väl snart börja måla på den vad ska det vara för motiv förutom era namn.Undrar moster Junis

2007-12-19 @ 20:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0