Grattis idag igen.....

Idag så firar vi kusin Pontus och min kompis Marina som har namnsdag idag. Grattis.....
Tyvärr har jag inga bilder på dem i datorn så det blir inga bilder  :-(

Idag har Ellen och jag varit hos Victoria och Oliver och pysslat tillsammans med Martina, Annie, Jessica och Vidar, det blev dörrkransar. Vi fick också både stor frukost buffé och äpplepaj till fika.

image204
Våra nya dörrkransar den ena lite mer vanlig och den andra kanske något ovanligare....



Vi har också varit på banken och fixat och donat lite med lånet till huset, kanske är det så att jag förstår lite mer nu än jag gjorde i början fast fortfarande är det mycket som snurrar i huvudet :-)   Ellen var under tiden inne hos kusinerna Emmy och Lovisa som passade henne, tydligen var Svamp Bob fyrkant ett trevlligt programm att kolla in på tvn. Fast som vanligt sov hon mest.

Ellen är lite rolig nu för så fort du sätter något framför henne så ska det fångas eller kännas på allt ska helst också in i munnen ocg smakas på. När pappa låg och pratade med henne på sängen  alldeles nyss så var det hans tur att råka ut för detta ett stadigt tag i näsan och kläm åt allt vad du kan så gör det ont på pappa hon orkade inte dra ner den till munnen så något smakprov blev det ej denna gång. Tur att jag satt brevid med kameran :-)  Pratr gör hon också högt och mycket, alldeles nyss ringde mormor och då pratade hon med henne i telefonen eller hon lyssnade och log pratade gjorde hon när luren var borta.

image205
En mycket koncentrerad Ellen och en pappa som har lite ont...


Ha en bra dag på er alla......

Kram
 

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Kan man få en beställa en krans till dörren? Vill ha en i så fall. Kommer och hämtar den runt den 8/12.

2007-11-21 @ 14:52:51
Postat av: Agge, Kent och Ellen

Du kan få en av dem, vilken det blir får du se då....

2007-11-21 @ 16:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0