Grattis

Grattis på namnsdagen ELISABETH


image203



Idag har Ellen och jag äntligen lyckats komma iväg till Kyrkis i Torup, öppna förskolan i församlingshemmet. Det var trevligt Ellen tyckte det varjääte spännande när vi kom dit det var ju så mycket att titta på barn som sprang omkring överallt. Lite fika och lite sång sen var det hemgång. :-) Rimmade ju lite där.....
Senare i kväll ska jag åka på distrikts möte på Björkäng så Kent får ta hand om kvällen helt själv, hoppas att Ellen inte är lika skrikig vid läggdags som han har varit de sista dagarna för då blir det lite jobbigt.

Ha det bra alla glada......

 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det där var ingen "snäll" bild av Elisabeth....men Grattis ändå Elisabeth...(Du har säkert nåt fint kort på Agge någonstans) som vi kan lägga in på klubbens hemsida, eller!!!Kramisar..

2007-11-19 @ 17:59:02
Postat av: Angelica Astrid Elisabeth Ström !

Jag har också namnsdag idag =)

2007-11-19 @ 18:37:43
Postat av: Elisabeth

Håller med dig Kajsa, den bilden va inte schysst!
Men Tack ändå! Skall leta i gömmorna om jag kan hitta något som jag kan lägga ut.
Kramar!
Ps. Jag snusar inte! Ds.

2007-11-19 @ 18:45:55
Postat av: Elisabeth

Håller med dig Kajsa, den bilden va inte schysst!
Men Tack ändå! Skall leta i gömmorna om jag kan hitta något som jag kan lägga ut.
Kramar!
Ps. Jag snusar inte! Ds.

2007-11-19 @ 18:46:04
Postat av: Elisabeth

Det är bara datorn som flippat ur!

2007-11-19 @ 18:47:49
Postat av: Sofia

Hhaha aa eftersom ingen säger grattis te angelica, så gör jag det. GRATTIS ANGELICA!
och GRATTIS ELISABETH

2007-11-20 @ 12:11:05
Postat av: Angelica

haha tack fia :D

2007-11-20 @ 16:36:52
Postat av: Agge, Kent och Ellen

Sorry Angelica, visste inte att du heter Elisabeth men vet att du heter Astrid. Kram å grattis till dej mej natuligtsvis.
Hade ingen annan bild på Elisabeth i datorn så därför blev det denna, men jag kunde ju letat upp någon gammal bild istället i gömmorna......

2007-11-20 @ 17:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0