Hej hopp...

Idag har jag målat taket och listerna i vårt sovrum, det blev jättebra om jag får säga det själv och det får jag ju. Men vi ska väl måla de en gång till imorgon. Kent har varit hemma med Ellen och kurerat sig själv, det är ju julbord på fredag så då måste han vara frisk. Den färgen vi tog hem till entren var inte bra alls, det får bli något annat där istället.
Jag har också idag gjort ett PM till min lektion imorgon, den får handla om halvhalter och övergångar, hoppas att det passar de flesta som kommer och rider, har också kopierat mina betyg och intyg som skall med i morgon på anställnings intervjun. Ellen höll mej sällskap en stund hon satt och läste sin bok och tjatade då så jag hade lite svårt att koncentrera mej. Det var ju längesedan jag gjorde detta nu ju.
Imorgon skall vi till banken kl 09,00 för att äntligen ta över huset det ska äntligen bli vårt ju.
Pratade med Sandra idag och på lördag kommer Willo tillbaka hem hit. Ska bli kul att få hem honom igen

image212
Ellen i läsar tagen.......


Ha det bra å vi hörs snart igen........ kram


                         y yttty                                                       ccccccccccccccccccccccccccttttttt      tt                                               

Ellen inte bara läser hon hjälper även mamma att skriva, lika svårt att förstå som hennes tjat :-)
 

Kommentarer
Postat av: Mona

Det gäller att börja i tid så att hon blir lika bra på att blogga som mor sin.

Kram, Kram

2007-11-29 @ 23:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0