Nu fanns tiden....

Idag har det gått i ett hela dagen. Började med att vi låg kvar i sängen ganska länge hela familjen och Emma sov gott i sin säng. Sen skulle Ellen och jag träffa Vidar, Oliver och Annie med mammor hemma hos Vidar kl 11 så det blev lite fart iaf. Åkte sen hem lite tidigare därifrån för att vara hemma hos Emma innan Kent åkte till jobbet, Kent och Emma hade då snikit till sig lunch hos svärmor, Emma berömde den mycket och åt med god apptit de fick även med sig en portion hem till mig. :-)
När jag kom hen så hade ju både ridsport och vi föräldrar kommit så då satte jag mig och bläddrade igenom dessa. Sen var det bara attt ställa sig i diskbaljan för den hade ju inte försvunnit av sig själv, disken alltså, vad jag längtar efter en diskmaskin. Sen la jag in tvätten eftersom svärmor skulle komma ner och vara barnvakt och efter det tog jag min lucnh 15,30. Blev så trött så jag tänkte lägga mig på sängen och läsa tidningen, suck hann bara lägga huvude på kudden sen öppnades dörren och svärmor var redan här, ja ja upp igen. Sen var helt plötsligt klockan redan 16,50 och jag skulle vara på kurs kl 17. opps......
Väl hemma var det bara att ama med en gång, Ellen hade klarat sig och blev inte gnällig förrän precis innan jag kom så svärmor behövde aldrig använda tillägget till Ellen.
Sen dök nästa natt gäst upp Moa och hennes familj, sen har det gått i ett tills nu, det har varit ammning, Moas mamma kom förbi igen med övernattnings saker till henne, jag åt lite kvällsmat, skickat de stora barnen i sägn också och nu har jag hamnat vid datorn. Ska bara blogga sen blir det nog läggdags för mig med, jag är trött....

Tänker lite extra på Emelie med familj idag, tråkigt att Plutten inte blir bra men samtidigt skönt att all ovisshet är över han får det bra i Trappalandia, det heter väl så tror jag.

Kram på er alla och god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0