Nu har jag börjat.....

Idag har jag varit i huset och tvättat taket med målartvätt, det va så där kul eftersom det rann utmed armarna hela tiden, men nu är det gjort. Kent och Ellen tittade på och höll mej sällskap iallafall, Kent är fortfarande sjuk men ska nog gå till jobbet imorgon. Vi har ockå prov målat i entrén med en färg vi hittade igår och köpte med oss en liten prov burk, jag tyckte nog att den blev mer åt det cerisa hållet än röda kändes så där.
Vi har också försäkrat huset idag och ringt eon för att få el där när vi tar över det. Mycket nu är det.
Vi bjöd också in oss på middag hos svärmor idag, det var ett bra val och väldigt gott som vanligt. Jag har börjat frysa idag naturligtvis kommer jag att bli sjuk så jag är dålig på fredag när det är dags för anställnings intervju, ja ja vi får väl se hur det blir.
Imorgon ska jag nog åka och köpa färg till vårt sovrum och kanske ta och göra rent Dahlia rötterna så vi kan plantera dem nästa år. Ska nog ta och ge Ellen lite mat nu hon och sedan ringa far och se hur vi ska göra på jul......

Ha de gott

Kommentarer
Postat av: sofia

har skrivit i min Blogg idag :P inte så mkt men massa roliga bilder finns där! :)

2007-11-28 @ 22:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0