tidningen.....

Idag är Ellen med i Hallandspostens webb upplaga, familje sidan och våra bebisar fast i pappers upplagan har hon inte kommit med ännu. Jag har också mailat bilden till ttela men fått den tillbaka fast skam den som ger sig provade idag igen jag antar nämligen att deras mail var full. I Hallandsposten är också rums grannen Jack med idag såg jag.

Vi åkte förbi hos Nina, Göran & Benjamin en sväng, jag fick där lite tips om vad jag ska ha med mej till anställnings intervjun plus lite smakråd till vår sovrums tapet.

Nu vill Elln ha mat säger hon högt och ljudligt mellen hostningarna, vi är nämligen lite förkylda igen och i morse var jag uppe och kräktes....blä.....

Ha de
 

Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Krya på er !

2007-11-23 @ 14:23:00
Postat av: Elisabeth

Va fint kortet va!
http://hallandsposten.se/familjenyheter.asp
Kramar från kalla Nygård, -10 i morse!

2007-11-24 @ 12:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0