Förlåt oss.....

Lukas hade ju namnsdag igår och detta viste vi om men ändå glömde jag av att blogga och gratta honom.


image173


Igår hände inte så mycket, Kent var hos tandläkaren, usch och fy, Ellen och handlade mat. På kvällen när Kent jobbade så tog Ellen och jag en promenad i det vackra vädret, en skogsväg där man som tur är inte kan köra vagnen så fort :-) för då skumpar nog Ellen ur. Men den är jobbig för mej med som inget flås har alls och mina vader i uppförs backarna aj, aj, aj. Dags att ta hem hästen snart kanske så man får arbeta lite med kroppen.
Imorse tog vi med Kent på samma runda och då orkade jag längre upp i backarna innan jag behöde stanna och vaderna gjorde inte lika ont. Idag kommer Marina och Lasse på besök, de ska bara göra Gekås först, ska bjude dem på tacopaj precis som alla nästan alla andra får när de kommer hit, men den är så lätt och göra och nästan alla tycker om tacos ju. Tänkte också åka in till ridskolan och kolla på lite dressyr träning,det kommer en ny tränare dit idag och ska hålla lektioner, jag behöver ju rida för någon när Willo kommer tillbaka sen så jag får ju kolla om det är något som passar mej.
Nu börjar det närma sig flytt igen, för vi ska köpa hus lite längre ner på gatan. 1 december ska vi få det eller vi får allt betala för det. Det är bara att börja packa nu igen då, tur att vi sparade alla lådor som vi hade sist fast det behövs nog mer för Ellen har ju tillkommit och alla hennes saker.


image174

Ellen och Måns delar filten efterosm Måns tycker att den är hans och ligger där jämt. det gick bra tills jag hittade Ellens handled i Måns mun fast han höll jääte försitkigt så det blev inte ens märken. Sen upptäckte han att man kunde leka med Ellens händer för de rörde ju sig hela tiden, då blev det vattensprut på honom för Ellen får man inte leka med, ännu :-)
Måns tycker fortfarande att det är hans filt......




Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vad kul att det är klart med huset!

Soliga o varma hälsningar från oss alla i Alanya.

Kram Elisabeth

2007-10-19 @ 22:28:47
Postat av: lukas

tack

2007-10-20 @ 17:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0