Jaha....

Så har det gått ett par dagar igen och jag har inte bloggata, fy på mej. Jag vill verkligen försöka blogga varje dag men det lir inte så och det är inte så att jag inte hinner jag har all tid i världen men oftast beror det på att när jag väl ska blogga då har vår dator segat ur och blir jättejobbig så då orkar jag inte bara.
Igår var Ellen hos doktorn för undersökning och allt var bra, starka muskler, bra leder och ögon med mera. Nu väger hon 5325g och valkarna börjar bli många, även om de fanns där när hon va nyfödd med.
Idag har vi tagit ett minibad, det var inte riktigt menigen men jag skulle skölja av henne eftersom hon hade kissat på skötbordet och va våt hela vägen upp på ryggen, när jag då höll på där så ramlade ploppen i så hon vattenfylldes. Ellen fick provligga och hon fick plats, men det får hon nog inte igen :-)

image170
Hon va ganska nöjd nä hon va jättenöjd, ska nog ta och ringa badhallen nu för och börja med babysim.

Idag har vi också gjorrt avtryck på Ellens hand och fot, har tänkt göra det så länge men nu blev det äntligen av.

image171
Det var lite svårt att göra handen eftersom hon är en liten boxare och har de knuten jämt ju.

Nu kom också Felix på besök, ska nog visa honom vad duktig Ellen har blivit på att ligga på mage och lyfta huvudet sist han såg detta gjorde hon ingenting bara skrek. Kanske vill Felix baka lite nergebollar med, för det vill jag göra.Men först ska Ellen ha lite mat.


image172
Felix tröja va jättefin tyckte Ellen ända tills hon blev hungrig och arg.....

Dags att mata, vi hörs......

Kommentarer
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Skit oxå, blev inga negerbollar hade inte tillräckligt med margarin...

2007-10-17 @ 17:41:50
Postat av: Mormor

Det är väl dags för en liten badbalja eller hur kramisar

2007-10-17 @ 22:12:52
Postat av: kajsa

ja. jag saknar när du inte skriver...det är så kul att följa er...

2007-10-17 @ 22:38:08
Postat av: sofia..

haha åh felix e så gullig :) Eller oxå :)

2007-10-18 @ 22:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0