Nu är det gjort......

Jo, det är det. Vi har skrivit på köpekontrkatet för huset och lagt handpenning idag, så nu kan man ju säga att vi har köpt hus:-). Emma och jag fixade en snabb tårta för att fira när Kent kom hem på rasten, marängbottnar med chockladpudding mellan de va mumsigt de. Emma får nog snart åka hem så det blir slut på allt detta mumsande i huset jag hittar ju bara på dumma saker varje dag nu.
Jag har också idag skickat iväg en ansökan på ett jobb i Rydöbruk-Hylte Ryttarförening söker instruktör, så håll nu tummarna för mej alla där ute.
Idag har det varit ganska lungt, Emma har varit och lekt med Ellens kusiner på gatan hela dagen, hon var hemma och åt vid lunch sen såg jag inte henne förrän 18,30. Hon har bl.a kollat på filmen hemma hos Felix för vi kunde inte spela den här på vår dumma dvd spelare.

Ha det så himla skönt uppe i fjäll världen ni som ska dit, jag är avundsjuk bara så ni vet. Men vi fick hem räkning för v.
3 idag efter det att vi beställt lifkort och skidor, den va inte kul den, där rök de tapeterna all världens väg.

Ja, ja man överlever det med.
Kram på er alla goa.....

Kommentarer
Postat av: Lillebror eller Svägerskan

GRATTIS till huset

2007-10-31 @ 22:27:09
Postat av: Jacqueline

GRATTIS till huset. Kommer och kolla snart:) Kramis

2007-11-01 @ 00:26:30
Postat av: Mona

Grattis säger jag med.
Kram, Kram

2007-11-01 @ 04:57:43
Postat av: Kajsa

Va kul för er...har själv varit me familjen till IKEA hela dan å kollat kök....vårt nästa projekt..

2007-11-01 @ 20:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0