Nu e de synd om Måns.... och födelsedagar

Måns kommer inte få en lugn stund ihop med Ellen, vi kommer att vara som hökar på honom från och med nu. Innan har han kunnat ligga brevid henne och sova lugnt men idag, efter det att jag kommenterat honom, så satte jag mej vid datorn för att blogga, kolla mail m.m då hör jag hur Ellen börjar gny på ett annorlunda sätt, Måns hade då tidigare gått ifrån henne där hon låg på golvet, jag går ut och kollar då ligger den lilla j......n och biter och klöser henne på benen som hon naturligtvis sparkar med för fullt för att bli av med honom och han leker vidare....... att det blev rapp på Måns behöver jag väl inte tala om, tur att man inte ska till bvc med Ellen imorgon iallafall, hon har nämligen riv märken på benen. Fast hon va lika glad för det efter det att han försvunnit så det tog nog inte så illa ändå, men bättre koll får vi allt ha på han.



Idag har Ellen och jag varit på snabbvisit med en liten paket till Ellens fadder Per-Anders som idag fyller 40 år, mer firande av dej kommer den 10:e. Grattis igen till dej.

image181
Pelle och Ellen





VI har ikväll också varit hos kusin Benjamin som fylllde 12 år idag och ätit smarrig tårta och urgo mat. Naturligtsvis lämnade vi över paket till honom också. Faster Nina och Farbror Göran var mer än nöjda med att få klämma på Ellen en stund. Grattis till dej också igen.....

image182
Kolla Benji, nu e du oxå med i bloggens värld :-)



Ursäkta att jag inte grattade er innan sena kvällen, men det e faktiskt Månsa fans fel denna gången.

Kram på er alla........som vanligt

Kommentarer
Postat av: Mamma

Var rädd om min lilla höna ,hoppas det inte blev så farligt

2007-10-26 @ 09:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0