Nu har hon kommit.....

Idag har Emma kommit hem till oss och hon ska stanna här hela veckan ut. Vi åkte till stora staden Götebrog idag ocg gick på hem och villa mässan, där mötte Mona med familj upp så vi tog med oss Emma ner hit. Lillebror dök aldrig upp men han är ju snart klar med sitt hus så det behövdes nog inte :-)  Vi har pratat med mängder av försäljare på pelletsbrännare och solvärme, Kent stannade vid varenda en som sålde detta och pratade och tog broshyrer jag förstod inte så mycket av det så jag underhöll vår dotter under tiden (hon sov) eller så gjorde vår nya barnvakt Emma det när Ellen hade vaknat, jag fick ju försöka vara lite intresserad av det ju. Hittade ett ställe som gjorde jättefina tavlor m.m, skall nog handla där eller så kanske jag har vunnit något. Jag vann faktoskt idag, en vattenkokare hos plus energi det var bara att fylla i sitt namn så var man med i en dragning och jag som aldrig har tur på sånt, eftersom jag verkade ha tur så fyllde jag i några tävlingar till får väl se om det dimper ner något i brevlådan.

image184
Emma och Ellen när vi kom till mässan, pigga och glada tjejer........


image185
En nyvaken Ellen i Emmas famn, något senare under dagen.......


Emma har redan hunnit prova att byta blöja, fast det var fusk det var ju ingen bajsblöja ju :-)

Nu ska jag krypa upp i soffan med mina gratis hem&hus tidningar, tog några sådana....

Ha de.....

Kommentarer
Postat av: Mona

Vad duktig du är Emma. Saknar dig redan jättemycket, vet ej hur jag ska klara den här veckan. Men jag måste ju. Se till att ha det jätteroligt nu. Vad fina ni var på bilderna, har sparat dem
nu.
Många kramar och pussar
//
Mamma

2007-10-28 @ 23:21:01
Postat av: sofia

eheh ser ut som Ellen ska Bita Emma i axeln eller nåt xD

2007-10-31 @ 21:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0