Nu har vi börjat......

Japp idag var det dags för första turen till häst. Ellen lånade kusin Elins häst lite efter att Elin hade tränat för mig. Ellen var nöjd hela tiden, pappa var mindre nöjde med att byxorna blev smutsiga på Ellen, vänta bara ska han få se på smuts. Så nu får Rufsi leva länge och bli läroponny till Ellen.

image177


image178
som ni ser så är hon djupt koncentrerad....

Vi har haft klubb hoppning på ridklubben idag med KM, allt gick bra och segrarna utsågs genom stilhoppning. Kent och Ellen tog en långpromenad medans de väntade på mig.

Imorgon kommer mormor ner till oss, vi ska hämta henne på gekås dit hon ska med några vänninor.

He en bra dag imorgon.....

Kommentarer
Postat av: Lillebror eller Svägerskan

VAR ÄR HJÄLMEN !q!!!!!!!!!
'

2007-10-22 @ 21:58:27
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Det fanns ingen så liten och pappa höll jätte hårt i henne, vi lovar.....sen stod Rufsi blickstilla. Jag vet att jag är ett dåligt föredöme skall genast leta upp den minsta hjälm jag kan hitta.

2007-10-22 @ 22:27:26
Postat av: Angelica!

Precis... var är hjälem?

2007-10-23 @ 20:52:27
Postat av: Kajsa

Ja, tur är det att Ellen rider barbacka annars hade det kommit en kommentar om skor med klack...

2007-10-23 @ 22:12:48
Postat av: Elisabeth

Va lik Linnea hon e på ena kortet!

Kram Elisabeth

Ps. Står lite o läsa i resedagboken Ds

2007-10-24 @ 09:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0