Rasmus & Rasmus

Igår hade Ellens båda kusiner Rasmusarna namnsdag och jag orkade inte blogga igår kväll så grattis till er blir det idag istället.
image183
Det ena namnsdags barnet Rasmus från Prässebo.........

Den andra Rasmus från Brännögård hade vi visst inget kort på i datorn, så dumt. Han fyller också 13 år imorgon så Grattis till dej på din födelsedag Rasmus!!!!!

Idag har vi gått Österike rundan (ja det går upp, upp, upp och ner, ner, ner) tog en sväng till farmor med trav lappen och tittade sedan på Olivers eller hans föräldrars nya hus. På väg hem stannade vi till vid det hus som snart blir vårt och hejade på dem när de tömde huset. Senare gick vi bort dit igen för att ta ut heltäckningsmattorna så nu är de ute. Har också hunnitmed att träna Elin och Rufsi idag, hon skall vara med och tävla klubb dressyr den 10/11 så det är hårdträning nu.

Imorgon åker vi till Göteborg där vi ska gå på hem och villa mässa. Där ska vi möta upp med Mona, Christian och Emma för Emma ska åka med oss ner hit och vara här på lovet, ev. kommer även lillebror med barn dit vi får väl se.

Nu ska jag ge Ellen lite mer mat, hon gnäller lite på pappa nu hör jag, sen ska jag sätta mej i soffan och äta lördagsmys.....

Ha de gott vänner......



Kommentarer
Postat av: sofia

vad kallt det ser ut :O

2007-11-05 @ 09:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0