rastlös......

Nu när jag har en lugn vecka då blir jag rastlös istället, suck, jag som bara skulle njuta denna veckan. Idag var vi och kollade naveln på Ellen på bvc, den såg bättre ut (de har jag också sett). De vägde och mätte också när vi ändå va där, nu har hon passerat 5 kilo,5040g närmare bestämt och 58 cm lång. Efter det åkte vi till Hylte och handlade lite mat, farmor var med också hon behöver ju också sin "Ellen dos". :-)
Hämtade en klänning hos Victoria, som jag beställde på det första klädpartyt jag var på tog lite tid att få den. For sedan in till Hylte, ja igen, och lämnade tillbaka Hoffs dator som vi hade på tävlingarna, allt för att få tiden att gå och för att jag inte skulle kunna småäta under den tiden iaf.
Igår kväll ringde Martina, Annies mamma, och bjöd in Ellen och mej på fika nästa vecka de bor i Kinnared, trevligt att man får något att göra. Mitt barn är alldeles för snällt, än så länge. Hoppas att naveln läker snart så vi kan börja på babysim iaf, ska nog försöka åka till "kyrkis" också, det är öppna förskolan i församlings hemmet, man kan ju alltid testa iaf. Vet ju att iaf Victoria och Oliver är där så det är iaf någon jag känner.

Här kommer en alldeles nytagen bild på Ellen

image156

Fick iaf nästan med flinet, men bara nästan....

Ha de bra med er....
Kram

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej Vännen!
Har du fullt upp inför dopet? Hoppas bara ni inte hittar på ngt annat nu när vi inte kan komma.....

2007-10-06 @ 17:47:53
Postat av: sofia

hehe ser ut som hon ska smälla till någon när som helst med dem nävarna :]
höhö
värsta boxar tösen :)

2007-10-06 @ 19:28:55
Postat av: anonym

skall dom giftas

2007-10-06 @ 19:29:10
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Japp, hon e en boxartjej, boxas jämt.....

2007-10-07 @ 08:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0