Sjuklingar.....

Folk bara blir sjuka runt omkring oss så snart ligger vi väl där med och är dåliga. Här nere härjar magsjukan så Kent och jag åkte härom dagen och köpte vitpepparkron som vi åt så fort vi kom hem och imorse gav jag Emma sådana med så hon kanske också slipper kräkas, de säger ju att det ska hjälpa. I onsdags gick 3 st på Kents avdelning hem och ett par av Ellens kusiner har också haft deta, men peppar, peppar......
Fick idag höra av Mona att Sofia har fått halsböld, aj, aj, aj. Jag vet hur ont det gör och jag hade det bara en natt hemma sen fick jag hjälp på sjukhuset. Fia har de idag stuckit hål på i halsen idag och hon ligger kvar på sjukhuset, krya på dej gumman.

Idag har Ellen och jag varit på föräldragrupp och blivit informerade om provsmakning av mat och mat i största allmänhet till barn, det är ju snart dags får detta ju. Kent lagade mat till oss idag det blev ugnsfakukorv med potatismos, det är han bra på, mums. Emma, Ellen och jag har varit inne i Hylte och handlat lite mat och lite på apoteket. Nu är Emma inne hos Lovisa och leker. Jag ska göra iordning en ansökan till ett jobb på ridklubben, sen blir det matlagning igen. Ellen ligger på vår säng och pratar med lampan den är jättekul just nu :-)

Ha de bra vänner.......

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag pratade med Fia precis..
den stackarn..

2007-10-29 @ 19:30:43
Postat av: Sofia

jag lever gott folk :)
haha

2007-10-31 @ 10:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0