Suck....

NEJ VI SKA INTE GIFTA OSS..............
Slut på dessa spekulationer.....

Har inte skrivit på några dagar, de e inte för att jag har mycket att göra utan bara för att jag inte orkat bråka med datorn, som e superseg, sen skulle jag ju bara lata mej denna veckan ju. :-)
I torsdags var vi nere i Halmstad och kollade efter kläder till dopet, men vi hittade inget som vi tyckte om till någon av oss så de får bli de vi har redan. VIlle haft något söt och fint till Ellen, men det finns ju bara klänningar i plysch, manchester coh typ collagetyg. Jag ville ha lite rysch å pysch...... Tur att jag har en av mina gamla klänningar kvar, den är söt. Men Ellen fick ett par skor till (de har hon ju stor nytta av) jag hittade dem och farmor köpte dem, ursöta och fräcka (Angelica) de är rosa metallic i färgen.
Igår kl 07,30 åkte Kent med fack styrelsen på  utbildning i Halmstad, de övernattade och kom hem idag på eftermiddagen. Ellen och jag fick klara oss själva och det gick alldeles utmärkt. I förmiddags var vi och kollade på kusin Lovisa som spelade sista matchen för i år (fotboll) och de vann denna match med 6-0 tror jag tappade nämligen räkningen och serien vann de överlägset, jag tror att de har gjort runt 100 mål i år och släppt in 5 inte illa. Det var lite fest stämmning på matchen, en annan ledare hade tagit med sig en bandspelare och Mera mål med Markoolio gick varm vid varje mål, lite tjatigt till slut :-) tjejerna i laget är jätte duktiga och efter matchen blev det "champange" och pris utdelning.
Efter detta åkte Ellen och jag till ridklubben och kollade in lite dressyr tävling, det var trevligt att bara sitta och titta för en gång skull. Men det suger allt bra i häst tarmen nu. När Kent hade kommit hem så tog vi en promenad till fabriken för han hade nämligen glömt lite papper där. Sedan fortsatte vi upp till farmor med travlappen, väl där blev det fika med henne, Ann-Marie och Inga-Maj med familjer, trevligt.
Imorogn åker Kent och spelar företags golf, en liten tävling de har varje år. Ellen och jag åker på möte på ridklubben och sedan ska vi kolla in grannklubbens Horse Show på eftermiddagen.

Tack familjen Olsson för den fina tröjan, som Ellen kan växa i.

Ha de gott alla vänner................vore kul om man inte skrev anonym när man kommenterar.


Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Woho! nya skor =)... i affärer finns det många barn skor som e jätta coola ... med dom finns aldrig som damsko, vilket e synd..
-.-

2007-10-06 @ 23:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0