Tapeter.....

Idag har vi varit och tittat lite på tapeter igen, det finns ju så mycket att välja på så man ändrar ju sig varje gång man kollar ju.

Magiq
Här är en tapet jag kollade in idag, det gröna är inte med på tapeten utan är någon växt vid sidan av. Nedanför blomman är det en stjälk också, skitfräck. Funderar på attha den på en vägg i vardagsrummet och resten målat i en ljus matt gul färg. Men som sagt var jag ändrar mej nog igen.
Idag har också Kents syster Ann-Marie med familj varit på besök, hon sa att barene ville hit och fika men jag tror att det va hon som ville klämma på Ellen lite :-)

image175
Men istället var det Tommy som snodde åt sig Ellen.........


.........och kanske blev deras "stora" dotter Elin lite avundsjuk för hon började leka, med Ellens babygym.
image176
Tänk att man aldrig verkar bli för stor för leksaker:-)
Kusin Moa hade med sig jättesöta kläder till Ellen också som hon hade köpt, en dräkt i plysch (mysigt) röd med byxa och svängd jacka nästan som en klänning var den, naturligtsvis var det bling bling på den med. Tackar så mycket igen.

Nu ska jag slå mig ner i soffan och snart ge Ellen henne sista mål mat......

Ha de bra allahop.......
 

Kommentarer
Postat av: Agge, Kent & Ellen

Vet inte vad jag har gjort för fel och jag har försökt rätta till det men jag fattar inget......
Ni får gissa vad det står:-)

2007-10-20 @ 20:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0