Kalas....

Igår var vi och firade Felix, som fyllde år för ett tag sedan. Det blev lite jobbigt till slut för Ellen märkte jag, hon bleven liten vandringspokal till slut ju. Men mamma ryckte in och gick och satte sej med grabbarna vid fotbollen på tv (Zlatan va grym igår) så då blev det lungt från alla tanter :-) Ellen somnade så gott och sov sen resten av kvällen.
image125
Ellen och jag innan vi gick.

Ellen hade på sig en klänning som jag hade på mitt första kalas jag var på, den är alltså 38 år gammal snart den klänning men så fin fortfarande.

Vi tog också en sväng runt sjön efter fikat (så vi kunde få ner maten sen också) då fick vi tillfääle att prova den nya "nalle" overallen vi köpte på Gekås....
image126
lite stor men ändå bara stl.56........

image127
Så söt vår lilla nalle tjej......

Idag ska vi kolla in ett hus här i Brännögård, får se om det är något för oss. Ska också kolla på 13års kusinerna när de lirar boll i Torup och lämna/skicka iväg dopinbjudan.
image128
13 års kusinerna med Ellen i soffan......

Ha en bra dag
Kram....

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Va stor ellen-hildegard har blivit. Har inhandlat en scarf idag till ellen för kalla dagar.

2007-09-09 @ 20:13:56
Postat av: Kajsa

Vad kul att se er...hon e för söt alltså..mamma upp i dagen...
kram på er...

2007-09-09 @ 20:55:00
Postat av: Agge & Kent

Va skönt å höra Kajsa. ALLA här nere säger att hon eeeeeeeeee så lik Kent.

2007-09-09 @ 22:03:12
Postat av: Angeeeeeeliiiiicaaaaa

Hon till vänster har heeta byxor ;D

2007-09-10 @ 20:27:03
Postat av: Elisabeth

Vad roligt att du kunde fastna på kort också!
Ni e jättefina!
Kram till er alla!
PS. Hur många kusiner har Ellen?? DS.

2007-09-10 @ 23:50:10
Postat av: Mona

Hur gick det på husvisningen??
Kram

2007-09-11 @ 12:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0