Nästa vecka........

Då ska jag ligga på soffan med fjärrkontrollen i handen, tänker inte lyfta ett finger. Jo de e klart Ellen kommer att få sitt men inte något extra.
Usch så stressig denna veckan kommer att bli, har glömt av hur det va att ha hela ansvaret för tävlingar dessutom blir det extra jobbigt när man som jag inte känner folket som finns i klubben. Vem kan jag ringa, vem, vem, vem....... Fick igår reda på av Marie att Eriks onte kommer på tväloingarna och de e hon som kan sekretariatet......... Jag kan det också men inte programmet och kanske inte så bra med en Ellen vid sidan, men det får ju bara gå helt enkelt. Kent får stå på parkeringen båda dagarna tyvärr och hjälpa till med lite ombyggnad av banan. Han kan få slippa å bygga på fredag för då var vi många som kunde.
Igår var jag på distrikts möte det var tävlingsterminen som skulle sättas, alltid lika intressant att se vilka som e de starka klubbarna och vilka som gav sej lätt, det va jag de, eller nä jag avsa mej faktiskt tävlingar som de försökte ge oss så lite sa jag emot.

Klart Angelica att Ellenska bli en cool tjej, men vad är coolt då? Duger inte rosa kläder från Gekås :-) tänk på att hon har en fattig mamma ju. Tur då att moster Malin kan hitta coola saker :-)  kanske kan syssling Angelica de med......

Nä, nu ska jag nog slänga ihop en kaka inför tävlingarna, hon i cafeet baka ju för lite med så de måste jag också ta tag i.....med hjälp av mor som kommer ner idag.

Vi höres.....

Kommentarer
Postat av: Angeliqa

MOHAHA, klart jag kan & du ska bara se mina mega coola baby brallor jag gjort i syslöjden! Dom äger alla andras.. ha d

2007-09-25 @ 15:48:18
Postat av: Angeliqa

BTW, JAG HAR BLOGGAT! =) DÄR KAN DU KOLLA IN BRALLORNA!

2007-09-25 @ 16:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0