Regn, regn, regn......

Idag är det riktigt höstrusk ute, det regnar åt alla håll och kanter, suck, får väl se om det blir någon promenad idag hade också tänkt att åka och kolla på grabbarna när de spelar mtch men vi får se hu vädret fortsätter att vara. Igår var det SOL och lite kyligt i vinden men inte speciellt kallt, härligt höstväder om det nu ska vara höst redan. Vi tog en promenad i det vackrqa vädret, var och betalade travet som Kent är med på och gick upp till svärmor så hon fick sin travlapp, sen sov Ellen i 1 1/2 timme på utsidan.Vi blev också inbjudna till farbror Börje igår kväll han fyllde år, Anna hade gjort en god marängtårta, mums...... Grattis till Börje så här dagen efter.
Mor och Egon var igår på väg mot Venedig och de hade 30 gr varmt, jag ska nog börja kolla på en karta så jga kan följa dersa resa i Europa och framför allt Italien.
Idag tävlar Willo och Sandra i Vänersborg, det gör också Angelica och Tonic, väntar på rapport därifrån. Håller mina tummar fär er båda.
Nu ska jag krypa ner i soffan och "titta" på Kajsa och Emma i höjdhoppet, tror nog att jag kommer somna eftersom jag inet kunde somna om när Ellen hade ätit i morse kl 04,30

Ha de gött......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0